torsdag 19 november 2009

Bloggen om lärande och pedagogik


Efter lång betänketid har jag kommit fram till att en blogg om lärande och pedagogik är precis det jag vill ha. Jag brinner otroligt för det här ämnet och upplever ofta att de diskussioner som förs i skolan inte räcker till. Bloggen skall alltså bland annat fungera som en ventil och ett stöd för mig i mitt lärande och i min utbildning. Naturligtvis hoppas jag på kommentarer och reflektion från intresserade. Till alla er som förpestats av mina eviga utläggningar om exempelvis sociala konstruktioner i klassrummet, framförallt min kille, frukta inte..... räddningen är här. Fröken Hannas blogg kommer förhoppningvis bidra till att diskussioner om pedagogik minskar dramatiskt, vilket jag tror att många är tacksamma för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar