söndag 10 januari 2010

sol


Julen är slut och det är jag med. Jag förstår inte varför man blir tröttare av att vara ledig!?Skolan började lite lätt i torsdags och jag känner mig minst sagt omotiverad......... Det brukar ordna upp sig när man väl är igång men nu känns det segt.


Önskar mig till en annan plats på jorden där jag sitter i sanden med en drink handen... åh det rimmade =)

Eftersom detta är en mycket seriös blogg om pedagogik och utbildning slutar jag att skriva nu...... jag har ännu inte blivit seriös efter julens ledighet. Men ge mig en vecka eller två så är jag back on track igen........

2 kommentarer:

  1. håller med dig om att motivationen fortfarande är på ledighet, vore ju trevligt att ngn gång vara på topp när terminen börjar. Dessvärre tror jag inte att det kommer vara så den här gången heller. sabla jobbigt att motivera sig själv! jag behöver en coach =)

    SvaraRadera
  2. haha håller med totalt - läs mitt inlägg om nervositet så kan du få en inblick i hur jag började terminen genom att totalt göra bort mig inför chalmerssnubbarna... ;)

    SvaraRadera